5/18/2019

LÁSKA: HANKA A LUKY













Následuje menší záplava fotek se zasněženou krajinou, chystám se doplnit leden a únor.

Tentokrát můžete nahlédnout do Mikulova. Přiznám se, že to byla má fotící premiéra, ale zrovna s Hankou a Lukym bych mohla jet i na konec světa, a vím, že to dopadne dobře.

Ze začátku jsem si říkala, že to s nimi zase až tak jednoduché nebude. Na konci jsem zjistila, že jsem měla pravdu. Ale to jen proto, že byli tak veselí a nesoustředění, užívali si jeden druhého - a dokázali si vykládat o rozlitém čaji 5 minut, než zjistili, že tam pořád stojím s foťákem a čekám, co bude...
Užili jsme si to, vzniklo i spoustu fotek, které jsem si sama schovala na památku, kde nepůjde o nic jiného, než se jen zasmát. Však to vidíte sami. Hančin široký úsměv a rozzářené oči, to všechno díky Lukymu, který má dobrý smysl pro humor a je jako stvořený pro ni.

Hádám, že na příští focení si udělám opět výlet, ale tentokrát ne v našem okolí, přijedu já k nim. A už teď vím, že to zase bude stát za to, bude mě bolet bránice i čelist, ale jediné věci se ráda vzdám - tentokrát nebudu muset sušit boty, které jsem měla ledové a durch mokré kvůli sněhu.

Vaše Sova

2 komentáře:

  1. Z těch fotek láska přímo čiší. Nemůžu si pomoci, ale neuvěřitelně se mi líbí, jak ty fotky kombinuješ a že k tomu přidáš i trochu textu. Za mě paráda :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat