5/07/2019

KŘEST SBÍRKY: ZLOM RUCE ZA VAZ

Anet Krejčík Plšková a křest její sbírky v Praze ♥











Samolibě jsem vybrala fotky, na kterých jsem převážně já. Na většině akcí to není samozřejmost, tentokrát mě však Anet vytáhla i na přípitek, protože jsem byla součástí vzniku její sbírky.

Oslovila mě, jestli bych s ní nespolupracovala na obálce, samozřejmě, že jsem souhlasila. Je to totiž jediná věc, jak jsem se dokázala během mého studia v Pardubicích zapojit do literatury - fotit literární akce a teď i jednu knižní obálku. Ale, abych se tu nechvástala cizím peřím, nápad byl hlavně její, já jsem přiklusala se stativem, nasměrovala modely a předala fotky ke grafice. Každopádně jsem z výsledku nadšená.

Den se nesl v těžkém negativním duchu, dobře si pamatuju, že jsem se Marti na bytě sesypala. Proto jsem této akci vděčná i za to, že mě vytáhla ze špatných myšlenek.
Zároveň jsem Marťu doma nenechala, vzala jsem ji s sebou, díky čemuž jsem jí mohla ukázat, co mě na škole ještě drží. Ani jedna jsme netušily, že si Anet připravila překvapení - všechny obešla a rozdala své verše, takže si každý zkusil něco málo přednést včetně Marti.

Anet, ještě jednou Ti gratuluju, všichni víme, že sbírka to není poslední. Těším se na další setkání, nejsem totiž jediná, která teď na chvíli prchla, ale pořád nejsem tolik akční, jako cestovatelská duše Anet, která je teď na stáži na Mallorce. Užívej moře, kočko. ♥

Všechny fotky najdete tady.
PS. Fotku se skleničkou v ruce mám pochopitelně nejradši, co jiného mi taky může dělat radost.

Vaše Sova

Žádné komentáře:

Okomentovat