4/03/2019

MAREK A VLAĎKA

Sourozenci; bez vína by to nešlo





Někdy si říkám, že vzít flašku vína na focení není vůbec špatný nápad - ostatní se aspoň uvolní. Většinou to ale zachrání moje ukecanost a pokusy o vtipy. Jindy stačí, když mě druzí vidí, co za foťákem dělám, nejednou se stalo, že jsem málem spadla, když jsem šlápla na špatné místo.

Ale zpět k vínu. Má to své kouzlo, zvlášť když patří k vašemu regionu nebo přímo k rodině - jako v případě Vlaďky. Když se mě lidi ptají na "nějakej dobrej sklípek ve Valticích", předstírám, že jsem "sklípek" neslyšela, ohradím se, že tam sice žiju, ale když už někam jdeme, tak prostě ke známým... a pak mě pokaždé napadne právě Vlaďka a odkážu je na Valtický sklep u Hroznu. ♥
Protože pro mě má rodinná atmosféra to nejlepší kouzlo.

Vlaďka si na mě vzpomněla, když chtěla nafotit sourozenecké fotky s Markem. Poprvé jsem si uvědomila, že jsem zvyklá fotit jen páry, ale byla jsem ráda, že vše proběhu v klidu - víno zmizelo rychle. A nakonec mě vzali na zámek na čokoládu.

Někdy nevím, jestli dělám službu druhým nebo oni mně, každopádně jsem pokaždé vděčná. Za tu příležitost vůbec fotit, za to, že můžu poznávat nové tváře, ale i jejich příběhy. A jeden spolu s Vlaďkou ještě napíšeme - a na to se těším.

Vaše Sova

3 komentáře:

  1. Taky bych chtěla nafotit se svým bráchou. I když mám strach, jak by se u toho tvářil. :-D
    My bychom s sebou museli vzít ale spíš pivo. Pak by nám to třeba aspoň trochu slušelo. :-D

    OdpovědětVymazat