3/02/2019

ZUZKA

Pardubická divoženka












Se Zuzkou jsem se seznámila zejména díky škole a jejím akcím. Nejvíc jsme se ale poznaly právě v Polsku. A právě až teď jsem si uvědomila, že jsem ani nenapsala článek o Vratislavi, kde jsme v rámci jednoho předmětu strávili 3 fajn dny na začátku května.

V případě těchto fotek jde o prosluněný začátek října. Zuzka mě vzala na druhý břeh Labe, který jsem neměla tolik probádaný, oblékla si exotiku a rozpustila lví hřívu.
Většinou ji nenajdete schovanou mezi stromy a obklopenou listím (koho taky jo), ale narazit na ni můžete v Kocouřovi, kde se nejen napijete, ale taky si pošmáknete - a navíc jsem měla tu čest jim interiér, nějaký ten nápoj a pokrm nafotit.

A třešnička na konec - je to tvořivá duše, díky které teď vlastním tento boží obraz. Za to jí patří vřelé díky. ♥ A vy mrkněte na její další tvorbu.

Vaše Sova

2 komentáře:

  1. To jsou, ale nádherné fotky. To tričko je zvláštní, působí na ní, velmi dobře.
    A bez těch brýlí, vypadá hodně mladě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Such a cute photos!
    really looking great!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat