2/25/2019

MILUŠKA A PEŤA

Slunečný podzim















Ve valtickém parku jsem si našla oblíbené místo, kam jsem chodila na podzim nejčastěji fotit. Objevila jsem ho právě s Miluškou a Peťou.

Poprvé jsem se s nimi setkala na této svatbě. Hned jsme si sedli do noty a večer jsme si podle toho užili. Byla to právě Miluška, která mi také napsala, že její bratr se druhý den žení a nemají fotografa, a právě na jeho svatbě jsem tento pár zvěčnila.
Dělá mi obrovskou radost, že se mi ozvala, a sešly jsme se na focení. Hned, jak jsme začali, rozhodila jsem rukama, že nemám slov, jak je fotogenická.

A ještě radši jsem, když se po podzimním focení ozvala znovu a máme za sebou i zimní. Jestli se jednoho dne stane zázrak, a já své resty tady s doplňováním starých focení doženu, uvidíte u Milušky i sníh.

Vaše Sova

1 komentář:

  1. Hezké fotky... takové podzimně romantické. Už se těším, až si zas budu moci sednout do trávy. :-)

    OdpovědětVymazat