3/24/2019

SVATBA: TYDLITÁTOVI

Podzim, rozhledna, pivovar












Poslední svatba, kterou jsem zatím fotila, se tentokrát uskutečnila dál od mého domova. Byla tedy první, za kterou jsem vyjela do prostředí pro mě naprosto neznámého. Když se blížila, začala jsem být nervózní. Nevím o místech, kde se dá fotit, netuším, jak to bude vypadat. Jako bonus byl celý týden slunečný, ale v jejich den se zatáhlo a pršelo od rána. Tak jsem si neodpustila říct, že jim prší štěstí. Mně moc ne.

A přesto se místa našla. Obřad se konal na rozhledně, což byl zážitek pro všechny včetně pana hraběte Kinského, který oddával. K velkému překvapení se nahoru vešli všichni. A všichni byli díky jeho přednesu pobaveni i dojati zároveň.
Oslava se konala v Potštejně. Tam se nejen obědvalo a popíjelo, ale navštívili jsme jejich oblíbenou cukrárnu a také pivovar, ve kterém vznikly nádherně barevné fotky. Počasí jednoduše neodradilo a umoudřilo se alespoň ve chvílích, kdy jsme se někam přesouvali.

Než jsem se na svatbu vydala, opravdu jsem byla nesvá, neznala jsem nikoho kromě dvou svatebčanů. A nakonec jsem Potštejn opouštěla za doprovodu ženicha s nevěstou, kteří mě odvedli na nádraží. A já odjela s příjemným pocitem, že měli svatbu i přes nepřízeň počasí krásnou, a teď je jen čas to pořádně oslavit.

Vaše Sova

Žádné komentáře:

Okomentovat