3/20/2019

SÍTKOVI A SABINA

Když se focení s rodinou obrátí v procházku s přáteli ♥

















Když se mi Dáša ozvala, že by chtěla nafotit s rodinou, poskočilo mi srdce radostí, protože na focení s nimi jsem se opravdu těšila. Naposledy jsem měla tu čest nafotit jim svatbu, a hlavně malého ještě v bříšku.

Největší překvapení bylo, když jsem k nim nasedla do auta a vedle mě seděla Sabča, kterou si můžete pamatovat z těchto fotek. Najednou to byl pouze výlet, který jsme si užili.
Zajeli jsme do Rakouska, což od nás opravdu není daleko, prošli jsme se okolo vody, mezi tím se dělo něco jako focení, zajeli jsme na teplý čaj... a pak se zahájila pátrací akce po snubním prstýnku, který se naštěstí našel zapadlý v listí.

Těším se na další setkání. Tentokrát doufám, že už trable s prstýnkem nebudou. ♥ :D

Vaše Sova

Žádné komentáře:

Okomentovat