3/11/2019

MARTINA











Moc mě potěšilo, když si na mě vzpomněla i Martina, se kterou jsme se domluvily na jeden z dalších podzimních dnů. Na focení se připravila s novou boží barvou vlasů.

Vzala jsem ji na mé oblíbené místo ve valtickém parku (jak jinak), kde se potom vyřádila v listí. Což dokazuje fotka v podobě výra. Byla tak hodná, že mě nenechala jako sovu samotnou. ♥
S Marťou bylo dopoledne opravdu fajn. Nejen, že jsme se pobavily, ale zvládla zachovat i vážnou tvář (teď se mi určitě směje Samec, protože jsem se jednou přeřekla, a vyšlo ze mě "tvářnou váž" a asi to už neodpářu), takže bylo z čeho vybírat. Tak snad zase příště. ♥

Vaše Sova

2 komentáře:

  1. foto na strome a na lavičke sa mi najviac páčia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vlasy má opravdu pěkné :) Celkově jí to na fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat