2/16/2019

TÝNA (2)













V první řadě se teď dívám na ty fotky a zjišťuju, že bych měla vyměnit program na tvoření koláží, protože mi dost nechutně ničí kvalitu fotek. Nebo je to jen velikostí, kterou si nastavuji kvůli rozměrům stránky? Těžko říct, ale dřív jsem nevnímala takový rozdíl oproti originálu, teď jsem z toho jemně nešťastná, tak uvidíme, jak se poperu s dalším článkem.

V druhé řadě Vám představuji krátkovlasou Týnu, se kterou jsme se obě vzdaly hřívy - já kratší a zničené, ona se rozhodla udělat dobrý skutek a své krásné dlouhé vlasy darovala potřebným. Že nevíte, jak vypadala? Tak mrkněte sem.

Tehdy se nám focení opravdu povedlo, i když bylo fakt hnusně.
Tentokrát jsme byly zralé jen na pokec a vysypání největšího zla z našich myslí jedna druhé. A vždycky si pomůžeme. ♥
Měly jsme krásné prostředí, většina asi pozná park lednického zámku. Bylo sluníčko, teplo, ale z fotek jsme nebyly nadšené ani jedna. Když se na ně dívám zpětně, vlastně jsou fajn, ale tehdy nám přišlo, že nemáme svůj den. Já nemohla najít správný úhel, jí se nechtělo "tvářit", vysmály jsme se jedna druhé a radši si zase povykládaly.

Protože jak dokazuje poslední koláž, nejlíp nám jdou ksichty a zábava. Na závěr focení totiž přišla úleva z toho, co jsme řekly nahlas, a mohlo to vyšumět pryč. ♥

Vaše Sova

2 komentáře:

  1. Ale podľa mňa sú tie fotky aj tak veľmi vydarené! :) To je tak s veľa vecami, že keď sa na ne pozeráme spätne, tak sa zdajú lepšie ako vtedy v tom danom okamihu. :D Áno, toto bolo asi "múdro" týždňa.

    OdpovědětVymazat