2/13/2019

SVATBA: FRANTIŠEK A LIZ
















Byl pátek, když mi přišla zpráva od Milušky (ta ve světle růžových šatech s přítelem), jestli jsem ve Valticích, že se její bratr žení a nemají fotografa. V sobotu. Zrovna jsem doma byla, a dokonce jsem neměla co na práci, takže jsem kývla. Pak teprve začala nervozita z toho, že nejsem psychicky připravená fotit někomu památku na celý život, většinou si to stíhám alespoň uvědomit.

Jsem ráda, že jsem souhlasila. Bylo to pro mě příjemně strávené odpoledne na výjimečné svatbě, na které se ženil kluk z Jižní Moravy s Filipínkou. ♥

U obřadu jsem se zamyslela nad tím, jak je pěkný zvyk, že se u nás
připíjí vínem i s oddávajícími. Potom mi došlo, že před námi už nějaký obřad proběhl, po nás se může chystat další... kolik těch skleniček za den vypijí? Myslím, že zhruba u čtvrté svatby v pořadí musí být u předčítání veselo.

Prošli jsme zámecký park a zajeli na Reistnu. Kde taky jinde může být vzpomínka na svatbu ve Valticích, než mezi vinohrady a s vínem v ruce? Vydařilo se jim vše. Obřad, posezení s přáteli a rodinou, dokonce i počasí. V pátek to bude 5 měsíců od tohoto dne. A já jim přeji, ať jsou spolu stále tak usměvaví a spokojení. ♥

Vaše Sova

4 komentáře: