2/22/2019

KŘEST: ALEŠ MISAŘ - DVĚ SKLADBY

Křest jedné básnické sbírky; Kam za kulturou → Klub 29




Studiu literatury v Pardubicích jsem vděčná za několik věcí - k nim patří křty knih a podobné akce spojené s autorským čtením. Nejraději jsem chodila do Klubu 29. Dobrá zpráva pro mě byla ta, že můj poslední byt se nacházel ještě o něco blíž k centru, takže jsem to neměla daleko jako dřív.

Když si vzpomenu na mou první návštěvu, bylo to ještě ve druháku na bakaláři, a musím se smát sama sobě. Nezůstala jsem jen u vína, a taky to tak dopadlo. Když se k tomu dostaneme s Leny, vidím hrůzu v jejích očích. Každý den není posvícení, no.
Každopádně akcí za tu dobu, co jsem tam bydlela, bylo několik, a k nim patří i tento křest Alešovy sbírky Dvě skladbyAlešovo čtení mám ráda, vždy si k tomu vybere hudební doprovod (často jím je Jiří Chvojka stejně jako tady) a má působivý přednes.

Mezi tím jsem také odložila foťák, čehož Aleš zneužil a chtěl vyzkoušet své technické dovednosti, ale než se mu podařilo nás vyfotit, já už to očividně vzdala (viz. poslední fotka). Všechny fotky najdete tady a rozhodně v lepší kvalitě.

Vaše Sova

Žádné komentáře:

Okomentovat