1/28/2019

NIS A ŽIGO (2)

Zlín ♥











Jedno z míst u nás, kam se ráda vracím, je právě Zlín. Poté, co jsem se zabydlela v Pardubicích, jsem si Zlín prošla a říkala si, jak je malý. Že tam toho vlastně tolik není. Ale uvědomila jsem si jednu věc. Je tam toho dost zejména kvůli lidem. Právě ve Zlíně jsou ti nejlepší podnikavci, co vymýšlí nejen nové vychytávky, ale celkově využívají každičký detail pro zábavný život ve svém městě.

Získal si mě zatím každý podnik, který jsem tam navštívila. Všude se snaží udržet si svůj styl, jsou originální, ale hlavně - přestěhovala se tam jedna má srdeční záležitost, a tou je Nis, kterou už znáte.

Kromě její návštěvy, dobrého jídla a pití mám Zlín spojený i s
kulturou, zejména s divadlem, kam jsem jezdila s přítelem navštívit jeho kamaráda a já zase svou bývalou spolužačku.

A ano, poslední věc je ta, že do Zlína jsem jezdila častěji díky příteli, který tam studoval, když jsme spolu začínali.

No a teď naposledy jsem se rozhlížela, říkala si, že není tak malý, jak se mi zdálo, že ho mám čím dál tím radši a že jsem šťastná za to, že mám město, kam si jezdím pouze odpočinout a nabrat inspiraci. A hlavně za tou mou Nis. ♥

Vaše Sova

2 komentáře:

  1. Zlín jako takový neznám. Ale miluju Zoo Lešná a to se taky počítá ne? :) Nejvíc mě zaujala poslední fotka. Jak kompozicí, tak barvama! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  2. Zlín neznám, ale tvoje fotky jsou jako vždy víc než překrásné.
    Díky za ně. ?.)

    OdpovědětVymazat