1/13/2019

DOMY

Nejde o článek pojednávající o nemovitostech, ale Domy je přezdívka Domči, se kterou jsem si v létě udělala procházku. ♥






Hádám, že tehdy v noci pršelo, možná den před tím, těžko říct. Každopádně jsme měly s Domčou výtečný nápad jít se projít za město. Chtěla jsem po delší době změnit místo focení, udělala jsem dobře - slunečnice sice nebyly úplně svěží, ale pořád jich bylo dost...

...hlavně toho blata okolo nich. První možnost byla, že se vrátíme zpátky a celé to zase obejdeme domů. Což se nám pochopitelně ani jedné nechtělo, takže Domča byla první, která se odhodlala sundat letní boty a vyšla bosky přes zablácenou cestu, kam se nechutně zabořila. Já "chytřejší" hrdinka jsem se rozhodla bláto obejít. To se samozřejmě nepovedlo a zabořila jsem se včetně nových žabek, které nebyly nejlevnější.
Tehdy si mě natočila a dala na instastories, jak drhnu žabky a nadávám. Zpět jsme se vrátily špinavé a bosky, což by zněla jako letní idylka, kdybych si nepřipadala jako největší dobytek.

Rozum jsem tedy nepobrala, ale fotky z toho dne vyšly pěkné. Domču znám odmalička, když jsme ještě jako malé běhaly za dětské hasiče - rok se s rokem sešel a teď spolu běháme za ženy. Což o to, hezká žena z ní roste, ale za to taky pěkný čert. ♥

K focení jsme se sešly znovu i na podzim, tak se můžete těšit. Tam jsem si před foťák stoupla i já.

Vaše Sova

1 komentář:

  1. Veľmi veľmi pekné fotky! :) To s tým blatom si viem predstaviť :D :D ale fotky vyzerajú tak rozprávkovo a idylicky, človek by ani neveril, aký príbeh sa za nimi skrýva.

    OdpovědětVymazat