1/04/2019

NOV(INKOV)Ý ROK






Blogu jsem teď dala svou "aktivností" dobré kapky. Ovládat momentálně 3 domény v pravidelných intervalech je nad mé síly. Pořád mám na bedrech školu, která je pro mě spíš nekonečným příběhem. Doby, kdy jsem kroutila hlavou nad těmi, co ze školy prchli do práce co nejdřív, jsou pryč. Sama se teď nemůžu dočkat toho, kdy přijdu domů a nebudu muset myslet na to, co si zase nachystat, co se naučit, co udělat, než budu moct znovu odjet jako teď každý týden.

Ale nechtěla jsem začít prskáním nad tím, čeho už mám plné zuby. Díky tomu, že jsem vydržela, mám teď možnost balit kufry a v únoru odjíždím do Lublaně. Dnes se mě kamarádka zeptala, jestli už si píšu seznam, co všechno si s sebou sbalím - aktivně jsem odpověděla: "Foťák a duchny." Když jsem se slyšela, uvědomila jsem si, že bych ho měla napsat co nejdřív.

Erasmus je teď věc, která mi v hlavě rezonuje nejvíc. To, že nastal leden a mám dodělat zkoušky, čert vem. O diplomce raději pomlčím úplně. Raději zavzpomínám na loňský rok, kterému jsem nejvíc vděčná za to, že mě donutil založit si stránku na Facebooku. Vyhýbala jsem se tomu jak čert kříže (nevím, kde ty čerty pořád beru). Dokud jsem nenarazila na jednu stránku, u které jsem si řekla dost... když můžou jiní a jsou na tom tak, jak jsou... proč bych nemohla já? Vždycky jsem se odvolávala na školu, že si nebudu nic zakládat a rozšiřovat to mezi lidi, dokud na to nebudu mít opravdu čas. Ale uvědomila jsem si, že ten nemusí přijít nikdy. Takže Soví Facebook je od léta na světě - a díky němu jsem opravdu fotit začala. Pravidelně, naplno a...

...pak mi odešel notebook. Uprostřed úprav jsem si musela pořídit nový. Což je další věc, které děkuji, protože jsem se rozhodla koupit nový program a začínám být znovu spokojená s výsledkem fotek, vidím posun, který mi delší dobu chyběl, ale není definitivní - doufám.

Tím se dostávám k fotce, kterou jsem zvolila pro tento článek. Je na ní usměvavá Natka na hodech v Kosticích. V létě jsem se zúčastnila prvních hodů ve Tvrdonicích a už to jelo - zamilovala jsem se do focení krojovaných událostí, poznala spoustu nových úžasných lidí a sem přidávám odkazy na jednotlivé dny, protože blog by takovou nálož neunesl.


Pokud se někomu stýskalo (haha), najdete mě hlavně na prašivém Facebooku, kde jsem se snažila trávit nejméně času, ale od dob Sovy se moc nedaří (haha podruhé).

Třeba mě osvítí nějaký duch svatý a já sem konečně přidám ostatní focení, protože si pořád zakládám na tom, že chci všechny fotky vkládat na osobní stránku, což je tady. Neříkejme tomu předsevzetí, protože to je zbytečné. Spíš se teď jdu donutit udělat povinnosti do školy, ať mám klid. A vám všem přeji, ať už jste Nový rok nastartovali jakkoliv, ať jste spokojení, zdraví a ať se daří. ♥

Vaše Sova

4 komentáře:

  1. Já jsem teď měla taky trošku mrtvý blog, ale rozhodně to chci napravit. Musím přiznat, že mě to mrzí.
    Co se týče školy - Já zase zahodím dva roky a utíkám na jinou školu. Občas člověk prostě nezvolí správně.
    Přeji ti, aby ti to s tím focením vyšlo! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  2. Soví facebook má další like. :)
    Držím palce, ať se ti na Erasmu líbí, rychle se v Lublani zabydlíš a nafotíš plno krásných fotek!

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že všechny zkoušky zvládneš a budeš moc s klidnou hlavou odjet na Erasmus :) A moc doufám, že se ti tam bude líbit a celý Erasmus si užiješ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Taky na blog mic nechodím a snažím se to pomalu napravit. Na tvé fotky se moc těším a všechno dobré do Nového roku. :)

    OdpovědětVymazat