5/01/2019

KAČKA













Těžko byste uhádli, že ten den chodili čerti strašit děti. Na slunci bylo tak příjemné teplo, že Kačka vůbec nemrzla, když se převlékala.

Překvapila mě, když jsem viděla, jak si připravila celý arzenál oblečení, ale o to lepší výsledek byl na konci. Nejen, že je to žena s velkou výbavou outfitů, ale také žena mnoha tváří - já byla bez práce, jednoduše jsem si užívala, jak jednoduché focení s ní je - a hlavně jsem nebyla jediná, kdo se bavil, což je vidět na fotkách s jejím širokým a odzbrojujícím úsměvem.

Právě toto focení patří mezi mé nejoblíbenější. Fotek vyšlo opravdu mnoho, nevěděla jsem, co vybrat.

Vše je na jednom místě, ale přesto je každá fotka něčím jiná, má jinou atmosféru.

Kačka je živel, což se na výsledku podepsalo. Těším se na příště, protože je nám oběma jasné, že toto nebylo naposledy. Jen mám strach, aby tentokrát nepřišla s celou skříní, takže se pro jistotu stavím k ní a začneme něco doma, to bude jednodušší. Taky se těšíte jak my?

PS. Nezapomeňte na hudlany pod třešní. ♥

Vaše Sova

Žádné komentáře:

Okomentovat