5/10/2017

CONCORDE

Co zrovna poslouchám vol. 2

Moje momentální myšlenky se oprošťují od okolního světa a několikrát za den se vrazí do jediného bodu - do státnic. Bakalářský stupeň vnímám tak, že dnes už je Bc. jeden jak druhý, váhu to prakticky žádnou nemá, tak proč s tím otravovat druhé. Zároveň mě pořád čeká ta poslední zkouška, která není příjemná, a nic se nemění na tom, že toho mám kotel k učení.

Opět mám všechno krásně rozvržené, mám čas vypracovávat otázky, dokonce se je učit. No jak se znám, tak v den státnic budu zelená, dusit panický záchvat z předešlé noci, nadávat si, jaká su kráva, že jsem na to srala...

Než se k takové panice dopracuju, zatím vytrvale u školy sedím (čti: pořád dokola odbíhám, plánuju, kdy uklidím pokoj, možná pak půjdu ven, přemýšlím nad tím, že nikdy v životě už asi neotevřu knížku, protože prostě nemám kdy...) a poslouchám hudbu.

Tak jako mě doprovázel u bakalářky Bowie, tak mě v tomto zmateném období doprovází Concorde. Narazila jsem na ně náhodou, na klipu k Sons jsem se sekla tolik, že jsem hudbu vnímala až o pár dní později, když mi je Youtube pustil znovu. A to byla láska.

Ať už je to Be cold, které tak nějak vyjadřuje moje nedávné stavy (co by to bylo za učení, kdyby nás trápila jen škola a ostatní věci v životě byly v pořádku), Just kiss her nebo Summer house a tak dále, a tak dále...

Přišli na řadu, aby se doplnili k Bowiemu, který na mě působí jako dávka nové krve, a doladili tak moje rozpoložení.

Ať žije jaro se státnicemi s Concorde.

I feel I'm ready now

3 komentáře:

  1. A kdy přesně státnicuješ? Pamatuju si, že jsem měla taky obrovské nervy, dokonce větší než při maturitě. Ale pak ta úleva byla veliká a říkám si, že jen kvůli tomu jednomu úžasnému dnu, kdy pak máš promoci, stojí ty nervy za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak se to vyvrbí. :) Každopádně je mám 7. června.

      Vymazat
  2. Mňa našťastie štátnice ešte nečakajú, no uvedomujem si, že aj samotná vysoká škola je obrovská záťaž na nervy. Už o rok budem písať bakalársku prácu a už teraz si ju chcem začať robiť, aby som všetko stihla a tak. v každom prípade ti naozaj držím palce a určite to zvládneš. Ako si ja hovorím: Keď to zvládli aj hlúpejší odo mňa, zvládnem to aj ja.

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat