12/29/2016

ODDECH

Chvíle klidu, chvíle pohody

Denně spím až do jedenácti. Za normálních okolností bych vyšilovala, že jsem promarnila den a zase nic nestíhám... Ale teď o prázdninách je mi to úplně jedno. Vtip je v tom, že prázdniny nemám, měla bych toho dělat tolik. Ale čert to vem.

Užíváte si volno, svátky, rodinu, nebo cokoliv jiného, co máte o tomto čase rádi? Stihla jsem ze sebe udělat Ježíška a vykouzlila úsměv na tváři obdarovaným, asi jsem byla hodná, protože Ježíšek přinesl něco i pro mě, nafotila jsem pár tematických fotek, vymalovala několik mandal, čtu, co nemusím, a nečtu, co musím, konečně jsem se viděla po roce s určitými lidmi... Zítra odjezd na chatu.


Na rok 2017 jsem připravená. Diář nachystaný, státnice přede mnou, hlava krásně dutá (Silvestr mě ještě dorazí), bakalářka nenačatá a pár zkoušek za sebou. Nevím, jestli se státnice podaří, ale rozhodně nevím, co bude dál... asi jen vítr.

Uvědomuju si po čas psaní, že je tento článek naprosto zbytečný, ale mám potřebu dát o sobě vědět, že žiju. Protože nevím, kdy se zase ozvu. Teď strávím pár dní mimo civilizaci, potom nastane čas na ostré zahájení plnění povinností...

Držte mi palce. Já je držím Vám k novoročním předsevzetím.

PF 2017 Vaše Sova

Žádné komentáře:

Okomentovat